Pakro-Yadak-Khodro-
اطلاعیه خدمات نوروزی
خدمت رسانی نوروزی بصورت امدادرسانی و یا در محل نمایندگی

به گزارش واحد رسانه مجموعه پاکرو ، مهندس عباس شفیعی مدیر خدمات پس از فروش پاکرو یدک خودرو با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و نوروز 1402 ، از آمادگی کامل نمایندگان و مراکز خدمات شرکت پاکرو یدک خودرو در سراسر ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
در این طرح کلیه نمایندگی های سراسر کشور طی برنامه زمان بندی شده آماده خدمت رسانی بصورت امدادرسانی و یا در محل نمایندگی می باشند .
ایشان اعلام نمودند ، تمامی تکنسین های مراکز خدماتی شرکت پاکرو یدک ، از آموزش های لازم بهره مند شده و با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی و ابزار های مخصوص خودرو ، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات برتر را خواهند داشت.
در ادامه ایشان به نوسازی شبکه امداد و سرویس در محل شرکت پاکرو یدک اشاره نمودند و اعلام کردند ، در حال حاضر یک دستگاه خودروی سوناتا هیبرید با آرم و علائم و تجهیزات کامل و قطعات مورد نیاز امدادی و سرویس دوره ای در حال خدمت رسانی در محل مشتریان محترم و امدادسیار می باشد.
ایشان اذعان داشتند ، قطعات مصرفی و مورد نیاز خودروها ، به طور کامل در شبکه خدمات پس از فروش پاکرو یدک توزیع شده است همچنین در خصوص قطعات غیر مصرفی و خاص با سفارشگذاری نماینده ، در کوتاه ترین زمان تامین و ارسال صورت می پذیرد.
ایشان به فعال بودن مرکز تماس امداد و گارانتی شرکت پاکرو یدک خودرو بصورت 24 ساعته در طول ایام نوروز 1402 اشاره نموده و تاکید کردند ، مشتریان و هموطنان عزیز می توانند با شماره 0217352 و یا شماره موبایل 09352073939 به صورت شبانه روزی با مرکز پیام شرکت پاکرو یدک تماس حاصل نموده و درخواست های امدادی خود را ثبت نمایند.
در پایان ایشان به سوء استفاده برخی از تعمیرکاران و امداد گران غیر مجاز در خصوص ارائه خدمات غیر تخصصی اشاره نمودند و از خرابی های احتمالی و آسیب های جدی خودرو ، ناشی از این تعمیرات خبر داده و از مشتریان درخواست کردند تا فقط از طریق مسیرهای ارتباطی شرکت پاکرو یدک درخواست امداد و خدمات نماید و از دریافت خدمات سایرتعمیرکاران غیر مجاز اجتناب نمایند تا در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی ، دچار مشکل نشوند.

اشتراک
گذاری
کنید...
1 سال پیش
24 اسفند 1401
دسته بندی
برچسب